Korábbi szakmódszertani TDK-dolgozatok
2016 KARI TDK
- Csányi Petra, Fábián Kata, Szabó Zsanett: Hogyan építsünk számelméletet?Témavezető: Szabó Csaba
a dolgozat letöltése: pdf
- Csányi Petra, Fánián Kata, Szabó Zsanett: Mitől irracionális a gyökkettő?Témavezető: Szabó Csaba
a dolgozat letöltése: pdf
2015.OTDK
- Csányi Petra, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: A számelmélet oktatásának hatékonysága általános- és középiskolában
Témavezető: Szabó Csaba
Csanyi-Pozsonyi-Szabo-A_szamelmelet_oktatasanak_hatekonysaga
Csanyi-Pozsonyi-Szabo-A_szamelmelet_oktatasanak_hatekonysaga_melleklet
- Csányi Petra, Fábián Kata, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: Számelmélet tegnap és holnap
Témavezető: Szabó Csaba
Csanyi-Fabian-Pozsonyi-Szabo-Szamelmelet_tegnap_es_holnap
Csanyi-Fabian-Pozsonyi-Szabo-Szamelmelet_tegnap_es_holnap_melleklet
2013.OTDK
- Tóth Bettina Modellezési kompetencia és modellezési lépések. Esettenulmány egy nyolcosztályos gimnázium tanulóiról.
Témavezető: Ambrus Gabriella
Toth_Bettina-Modellezesi_kompetencia_es_modellezesi_lepesek
- Kovács Veronika, Palotay Dorka: Ez is hungaricum – A modern tudomány és az oktatás kapcsolata
Témavezető: Szabó Csaba
Kovacs-Palotay-Ez_is_hungaricum
- Pártos Boglárka: NUMB3RS a középiskolábanTémavezető: Szabó Csaba
Partos_Bolgarka-NUMB3RS_a_kozepiskolaban
- Pozsonyi Enikő, Palotay Dorka: Ha tudom, hogy miről van szó – Iskolai feladatok absztrakt algebrai háttérre
Témavezető: Szabó Csaba
Palotay-Pozsonyi-Ha_tudom,hogy_mirol_van_szo