Korábbi szakmódszertani TDK-dolgozatok

Korábbi szakmódszertani TDK-dolgozatok

2016 KARI TDK

  • Csányi Petra, Fábián Kata, Szabó Zsanett: Hogyan építsünk számelméletet?Témavezető: Szabó Csaba
    a dolgozat letöltése: pdf
  • Csányi Petra, Fánián Kata, Szabó Zsanett: Mitől irracionális a gyökkettő?Témavezető: Szabó Csaba
    a dolgozat letöltése: pdf

2015.OTDK

  • Csányi Petra, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: A számelmélet oktatásának hatékonysága általános- és középiskolában
    Témavezető: Szabó Csaba

Csanyi-Pozsonyi-Szabo-A_szamelmelet_oktatasanak_hatekonysaga

Csanyi-Pozsonyi-Szabo-A_szamelmelet_oktatasanak_hatekonysaga_melleklet

  • Csányi Petra, Fábián Kata, Pozsonyi Enikő, Szabó Zsanett: Számelmélet tegnap és holnap
    Témavezető: Szabó Csaba

Csanyi-Fabian-Pozsonyi-Szabo-Szamelmelet_tegnap_es_holnap

Csanyi-Fabian-Pozsonyi-Szabo-Szamelmelet_tegnap_es_holnap_melleklet

2013.OTDK

  • Tóth Bettina Modellezési kompetencia és modellezési lépések. Esettenulmány egy nyolcosztályos gimnázium tanulóiról.
    Témavezető: Ambrus Gabriella

Toth_Bettina-Modellezesi_kompetencia_es_modellezesi_lepesek

  • Kovács Veronika, Palotay Dorka: Ez is hungaricum – A modern tudomány és az oktatás kapcsolata
    Témavezető: Szabó Csaba

Kovacs-Palotay-Ez_is_hungaricum

  • Pártos Boglárka: NUMB3RS a középiskolábanTémavezető: Szabó Csaba

Partos_Bolgarka-NUMB3RS_a_kozepiskolaban

  • Pozsonyi Enikő, Palotay Dorka: Ha tudom, hogy miről van szó – Iskolai feladatok absztrakt algebrai háttérre
    Témavezető: Szabó Csaba

Palotay-Pozsonyi-Ha_tudom,hogy_mirol_van_szo